Saturday, June 24, 2006


A fost dragoste la prima vedere.. Dupa ce am cunoscut-o pe viitoarea mea sotie, ne-am vazut in fiecare zi, timp de aproape un an. La sfarsitul lui august a plecat, impreuna cu mama si cu sora ei la bunici, la Buzau (noi suntem din Timisoara). Era joi. Am condus-o la gara, lacrimi, ... A fost greu. Joi a fost cum a fost, vineri si mai greu iar sambata nu am mai rezistat. Am mers cu mama la viitorul socru sa o cer de sotie. Mi-a spus ca el singur nu poate sa decida, sa o intrebam si pe ea si pe soacra-mea... Cum !?!? Sunt la Buzau. Sa mergem pana acolo?
Da. Ne-am urcat toti in masina, am condus pana la Buzau, am ajuns la 6 dimineata, i-am trezit pe toti si pana sa isi dea seama ce vrem, eram pe drum spre casa, am luat-o si pe viitoarea sotie si ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home