Saturday, June 24, 2006


In dimineata finalei (o zi foarte frumoasa, nu batea nici vantul) am mers pe plaja. Si am avut surpriza sa aflam ca marele concurs nu se va desfasura seara, ci la pranz, pe o scena amenajata in fata Obeliscului, in costume de baie. Organizatorii au anuntat participantele sa se inscrie la concurs, scriind pe un biletel din care centru universitar provin, plus castigatoarele concursurilor preliminare. Va dati seama cu cata placere am completat noi biletelul: Miss Timisoara, Miss Amfiteatru, Miss Dacia, Miss Disco1, Miss Disco2, Locul I la concursul de dans (ultimele la Costinesti).
Ne pregateam de concurs cand s-a apropiat de noi un tinerel care s-a recomandat Benone Neagoe de la Radio Tineret (acum este realizatorul emisiunii TV Pentru Patrie) si a rugat-o pe sotie sa ii acorde un interviu. Deja a devenit vedeta si nici nu incepuse concursul.
In sfarsit, a inceput concursul, au fost 12 concurente. Inca de la primele probe s-au detasat doua concurente, sotia mea si o studenta din Cluj (imi amintesc si acum, Vanda Morariu). Dupa proba de situatii neprevazute, am luat un mic avantaj de 2 puncte fata de clujeanca si totul urma sa se decida la ultima proba, cea artistica. Clujeanca a cantat "Oh my darling Clementine" si a primit 4 de 9 si un 8. A urmat sotia, care a recitat o poezie de Blaga. Toata plaja a izbucnit in aplauze si a luat 10 pe linie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home